Logo Gminy Łaskarzew

Wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowym

Podstawa prawna:

Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.).


Sposób załatwienia sprawy:

Wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowym budynku. 


Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowym budynku. We wniosku należy wskazać:

oznaczenie nieruchomości w katastrze nieruchomości oraz numer księgi wieczystej, w której jest ona zapisana,
lokalizację nieruchomości – nazwa ulicy/wsi,
cel wydania zaświadczenia.
Dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej.


Opłaty:

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości wynosi 17 zł.
Płatne w kasie Urzędu lub na rachunek Urzędu Gminy (Bank Spółdzielczy w Łaskarzewie).

Nr rachunku urzędu: 41 9217 0001 0004 2866 2000 0010


Termin składania dokumentów:

Bezterminowo – cały rok.


Termin załatwienia sprawy:

Do 7 dni.


Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje.


Komórka odpowiedzialna:

Wydział Inwestycji i Rozwoju


Osoba właściwa do załatwienia sprawy:

inż. Krzysztof Cmiel
tel. 25 629 93 53

Urząd Gminy Łaskarzew

Pokój nr 9


Inne informacje:

Zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym budynku zostanie przesłane pismem za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.


Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie Urzędu Gminy.

 

PLIKI DO POBRANIA:

Zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym