Podstawa prawna:
Art. 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.).
Sposób załatwienia sprawy:
Wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowym budynku.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zaświadczenia o nadanym numerze porządkowym budynku. We wniosku należy wskazać:
oznaczenie nieruchomości w katastrze nieruchomości oraz numer księgi wieczystej, w której jest ona zapisana,
lokalizację nieruchomości – nazwa ulicy/wsi,
cel wydania zaświadczenia.
Dowód uiszczenia należnej opłaty skarbowej.
Opłaty:
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym nieruchomości wynosi 17 zł.
Płatne w kasie Urzędu lub na rachunek Urzędu Gminy (Bank Spółdzielczy w Łaskarzewie).
Nr rachunku urzędu: 41 9217 0001 0004 2866 2000 0010
Termin składania dokumentów:
Bezterminowo – cały rok.
Termin załatwienia sprawy:
Do 7 dni.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Komórka odpowiedzialna:
Wydział Inwestycji i Rozwoju
Osoba właściwa do załatwienia sprawy:
inż. Krzysztof Cmiel
tel. 25 629 93 53
Urząd Gminy Łaskarzew
Pokój nr 9
Inne informacje:
Zaświadczenie o nadanym numerze porządkowym budynku zostanie przesłane pismem za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie Urzędu Gminy.
PLIKI DO POBRANIA: