Raport o stanie Gminy Łaskarzew
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.) Wójt Gminy Łaskarzew przedstawił w terminie do dnia 31 maja 2025 r. Radzie Gminy Łaskarzew, raport o stanie Gminy Łaskarzew za rok 2024. Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta Gminy w roku poprzednim.
Treść raportu opublikowana została na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Łaskarzew.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Łaskarzew za 2024 rok, zgodnie z art. 28aa ust. 5 ww. ustawy głos zabierają radni.
Na podstawie art. 28aa ust. 6 ww. ustawy, głos mogą zabrać również mieszkańcy gminy.
Mając na uwadze powyższe mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczej Rady Gminy w Łaskarzewie. Wzór zgłoszenia - plik .docx
Zgłoszenie powyższe zgodnie art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym, składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy, zaś mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącą rady zgłoszenia.
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Łaskarzew odbędzie się 17 czerwca 2025 roku o godzinie 12:00.
W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 16 czerwca 2025 r., do godziny 16:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Łaskarzewie.
Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy Rada Gminy przeprowadza głosowanie nad udzieleniem Wójtowi wotum zaufania. Uchwałę o udzieleniu wotum zaufania Rada Gminy podejmuje bezwzględną większością głosów swojego ustawowego składu.
Przedmiotowy raport dostępny jest poniżej:
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!